Välkommen

Till denna nystartade blogg om sex.

Det verkar som denna 'kategori' av bloggar börjar vara rätt populär och jag tänkte mig ge ett försök på det hela.
Det är helt förståerligt att alla är nyfikna, sex och förhållanden i överlag är en viktig del av mänskligheten (åtminstone om man frågar mig) och ibland kan det vara svårt att ta sig i nacken och fråga någon bekant. Ämnet kan ju kännas lite pinsamt, och jag hoppas att alla skall lära sig nångång att sex är det mest naturliga i hela världen och att man inte borde skämmas att prata om det, men för att göra det enklare kanske det är bra att ha några bloggar man kan söka information från?

SexyNews är till för det.
Jag kommer svara på frågor ni kan skicka in till [email protected] eller helt enkelt lägga in i kommentarerna.
a jag skriver utan att ni behöver fråga (men är det för lite av något ämne tveka inte att påminna mig) är sex (of course!), sexleksaker och hjälpmedel, olika positioner, förhållanden och hur man skall anpassa sig och såklart lite noveller för att glädja er.

Bikstolen är en grej jag också tänkte köra med, för alla älskar vi att vara anonyma (precis som jag är i bloggen) och ibland kan det hjälpa att skriva om någonting som man varit med om och samtidigt kanske hjälpa någon annan att förstå att vad hon eller han varit med om är helt okej och inte illa alls.

Jag hoppas ni kommer trivas med min blogg, vi kör igång ikväll ordentligt, men är ni nu redan och har frågor eller ett speciellt ämne ni vill att jag skall ta upp så behöver ni inte tveka - bara maila!

Det var allt, nu vill jag bara säga en sak..

Välkommen till SexyNews, hoppas vi alla kommer trivas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0