Och jag som trodde att förra inlägget var illa nog..

Nu har vi äntligen fått svar av internetföretaget.

Och vet ni vad - två veckor åtminstone inna problemet är löst!
Usch det finns inte ens ord över hur arg och besviken jag är, för vid det här laget kommer jag åka tillbaka hem redan och börja skolan. Så som det verkar nu kommer inga inlägg att dyka upp innan jag åkt hem igen.
Verkligen ledsen att det skulle bli såhär. Vi hann ju inte långt innan internet brakade ihop och det känns som att svika er nya läsare när jag sitter hemma på kvällen och stirrar surt på min dator.
Jaja, kanske det här är medicinen man får när man sitter för ofta vid datorn och bara slöar?
Hur som helst kan ni fortsätta skicka mail till [email protected] och jag kommer svara på dem /samla upp biktstolar så ofta jag kan här på jobbet.
Men nu förstår säkert att jag inte kan börja skriva inlägg efter inlägg om sex när jag har kollegor runt mig.
Hoppas ni hittar tillbaka till mig i Februari trots allt. Tionde februari är det studier som gäller igen men på kvällen kommer jag nog slänga in inlägg.
Sköt om er och ta hand om ert sexliv. triplesex är en bra bloggsida att gå till om ni behöver noveller och information. ;)

Kram - SN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0