Min Italienska sekreterare

Tiden efter mitt senaste förhållande har inte varti det roligaste i mitt liv men jag har försökt att fokusera på vad jag gör och vad jag vill med mitt liv angående jobb och mitt företag. Jag har för avsikt att anställa en sekreterare helt enkelt för att firman gpr bra och allting flyter på överförväntan måste jag säga. Annonsen som jag satt ut i dagspressen vad en allmän annons med ’internetintresserad sekterare sökes’ för mediaföretag i Göteborg. Jag fick in ett tiotal sökandes via email men fastnade för Angela som ringde mig direkt utan CV men lät intressant. 24 år gammal och hade några år i samma bransch så givetvis var det mer intressant med en direktkontakt å det påsvisar intresse samt lite framfusighet, vilket kan vara både bra för företaget och framtiden med kunder.

Nyduschad och klädd i min Armani och vit skjorta öppnar jag dörrklockan när angela kommer till kontoret, Nu hade jag ju ingen aning om hur Angela såg ut men förväntade mig en pigg och glad ung tjej med avslappnad klädsel om än lite stil och representation. Angela ringer på på dörren till kontoret och jag öppnar ganska häpen av denna mörka skönhet som uppenbarar sig. Angela är ca 180cm lång, bär en professionell dress som inte på något sätt döljer hennes former eller överflödiga behag, ett ansikts med helt perfekt leende och stora mörka ögon om brunnar. Jag blev lite paff men min erfarenhet av möte med nya människor låter mig inte backa tillbaka utan jag ler och tar hennes hand för att hälsa henne välkommen till Interactive Solutions.
Vi sätter oss i soffan och Angela knäpper upp lite där det stramar som värst för att kunna hålla vårt möte eller intervju på ett avslappnat sätt. Jag frågar vilken typ at kaffe hon fördrar och eftersom det är tidig morgon så ber hon om en cappuccino om det går att ordna. Visst beställt och ordnat kommenterar jag bara att vi har det about bästa Italienska cafeet i bottenvåningen och hon svara med att det är precis vad hon behöver för att ha en bra start på morgonen. Hon ger mig även information om att hennes mor är från Italien och därmed verkar det perfekt så långt. Jag ber henne berätta lite om sin erfarenhet och jag kan knappt hålla min ögon från hennes enorma bröst som häver sig under tiden hon berättar lite om sina tidigare arbeten och det är svårt att sitta still i fåtöljen mittemot, Angela märker kanske vilken effekt hon har på mig och at jag försöker lägga benen om lott för att dölja min nuvarande resta dolmei kostymbyxorna. Kaffet är här och jag är tvungen att resa mig ut min fåtölj , Angela sneglar lite mot mig och jag undrar om hon sett hur det är ställt. Jag sneglar neråt med blicken för att kolla läget och ser genast att kavajen glidit undan för min ståfräs i byxorna, rättar till lite med handen innan jag öppnar dörren för våra cappuccino som levereras.

Vi säter oss igen och faran är över men nu låter det inte lugna sig när angela lutar sig över bordet och brösten kläms ihop mellan hennes tighta kavaj, nedanför hennes haka och jag kan omöjligtvis slita blicken från dessa underbara leksaker medan jag sträcker över sockret till henne, våra blickar möts och jag blir röd i hela ansiktet medan hon ler och förstår vart min blick fokuserat på. Hennes hand letar strött över min medan hennes blick borrar sig in i min och jag kan inte låte bli utan kliver över det låga bordet och sätter mig jämte, förmodligen har hon nu igen sett min stora obehaglighet, det är ju för faan en arbetsintervju och inte någon jäkla strippa jag ska sätta på, försöker jag tänka.

Alldeles bredvid mig sitter nu denna underbara Italienska uppenbarelse och flirtar med mig, lägger sin hand på mitt låt och fortsätter berätta om sina erfarenheter och hur hon har arbetat med internationella företag i Italien, england och även i Sverige och även hennes stora intresse för internet.
Jag känner hur handen rör sig upp mot mitt präktiga stånd och förstår hennes vink om att få jobbet, även m jag inte alls ser anledningen till att anställa någon för hennes otroligt vackra ögon eller stora meloner. Hon greppar kuken utanpå mina kostymbyxor och det finns ingenting att dölja längre, hon ser mig i ögonen lutar sig fram emot mig och säger att hon är mycket svag för stora blonda män med blå ögon och ett rejält paket mellan benen, Hennes hand smeker mig hårt utan på byxorna och hon försöker lirka ut ståkuken i sin fulla frihet. Jag kan inget annat göra än drömma mig bort och jag känner hur hennes hand sakta smeker kuken, drar långa tag upp och ner längs kukskaftet och jag känner hennes läppar mot mina, hennes mjuka tunga leker med mina läppar men jag tar mod till mig och tar tag i henns långa svarta hår, kysser tillbaka och llåter mina tunga brottas mot hennes för att par minuter, hon smakar otroligt gott och jag ger henne även massage med minia stora händer utanpå hennes kavaj.

Angela var redo att göra allt för att få jobbet och hon bär inte mer än en korsett under sin dress och när jag öppnar knapparna sitter hennes jättetuttari sina g-kupor där i den mest sexiga korsett jag har sett. Röd med strumpeband och samma röda trosor som smiter åt hennes rumpa. Hon leker med min hårda kuk samtidigt som jag kysser henne i nacken och biter lite i öronsnibbarna, Hon ger ifrån sig ett nöjt ljud och jag knäpper upp hennes korsett, brösten sitter skönt kvar med vårtorna ligger ovanpå en bit upp i väntan på beröring av mina stora händer.

Jag greppar dom stora brösten och kupar mina stora händer runt och suger i mig vårtorna och leker med tungan. Angela sätter sig i mitt knä med kuken i handen mellan oss och runkar mig nu hårdare och njuter av min behandling av brösten, jag suger biter och slickar tills dom står ut och hon ber mig att få suga jättekuken, jag ställer mig upp framför Angelas ansikte och låter henne kyssa kuken men det varar inte länge då hon nu är så kåt och suger in kuken i munnen och längre ner låter tungan virvla på undersidan at kukskaftet. Angela vet precis vad hon ska göra för att driva mig till vansinne och hon suger kuken långt ner i halsen medan hon ser mig i ögonen med sina svarta ögon. Så sexig och kåt så jag storknar, jag masserar hennes underbara bröst medan hon suger och skrivar på hennes vårtor, hon kommer lite längre upp och låter brösten omfamna kuken, trycker ihop och spottar mellan så det blir lätt att knulla henne mellan brösten, Hon ler mot mig och undrar om hon får jobbet, jag ler tillbaka och säger att om cappuccinon leder till sånhär frukost så är jobbet nästan hennes redan.

Angela ser lite sur ut en verkar försäkra sig om att få jobbet medan hon sjunker ner och tar min stora kuk i munnen och suger mig intensivt så jag känner att jag är på god väg att spruta henne i munnen, med ett leende slutar hon och frågar igen om hon får jobbet, jag svarar ja men hon måste suga mig tills jag kommer och svälja allting, Ingenting jag behöver be efter mer än en gång, hon ber mig sitta i fåtöljen sjunker ner mellan mina ben, lägger tuttarna runt om kuken och runkar mig samtidigt som hon suger som jag aldrig kännt tidigare, hennes tunga virlar runt ollonet och hennes läppar suger mjukt och hårt runt skaftet, hon får inte in alla mina 22cm men hon försöker och gör ett otroligt jobb med allting hon har. Jag är på god väg att spruta hennes mun full och jag ber henne se mig i ögonen, hennes läppar sluter sig om ollonet när hon runkar mig, hennes tunga virvlar skönt och jag kommer explodera inom ett par sekunder, jag vet att hon kommer känna kuken krampa och rycka, ser hur hon förberder sig för att inte spilla en droppe, suger och runkar min stora kuk tills hon känner hur den varma sperman sprutar i gommen och fortsätter spruta tills kuken är helt tom... hon slutar inte suga utan njuter av min stora sats och ler mot mig, låter sperman droppa ner på brösten och masserar in det med andra handen.... WOW

Angela sitter och slickar rent kuken ett par minnuter men har andra ideer om hur hon ska kunna vara säker på hur hon får jobbet. Hon tar mig i kuken igen och lägger sig över skrivbordet och ber mig ta henne hårt och djupt med min stora kuk. Hon öppnar sina ben och håller om skinkornao hc särar så jag ser hennes blöta fitthål sava och jag får stånd igen. Kuken står som ett spett redo för att ta Angela bakifrån men det får bli en annan berättelse.
sexnovell.se

Och nu om ni ursäktar mig tänker jag krypa ner i min säng för imorgon blir det bus med pojkvännen i pulkabacken (o jaa vi kan leka fast vi inte är småbarn mera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0