Hetta till sexet

Satt och funderade här när jag skummade igenom några sexnoveller att det nog inte finns en ända person här i världen som inte skulle ha en liten hemlig fantasi över hur den nångång vill ha sex.

Och hur fräckt skulle det inte vara att kanske få det gjort på en toalett på flyget? I köket eller kanske bara rollspel.
Jepp alla har vi våra egna tankar om det.

Men ett tips tänkte jag ge er, om ni funderar hur man kan få det 'normala' sexet till lite mera intressant och ni vet att killen gillar när ni tar första steget..

Varför inte inköpa handcuffs och spänna fast honom lite? Kanske fast i sängen vilket ger dig makten att göra praktiskt taget vad som helst och samtidigt se till att han inte kan rätta till dig med sina händer.
Personligen tycker jag att den här tekniken är mer än rätt, visst att jag inte skulle vilja uppleva det varje gång, alla har vi ju våra humör från dag till dag men ibland så vill man ha nåt extra i det hela och då är det här sättet rätt effektivt, och vem vet, kanske efter ett tag är det hans tur att sätta dig fast och istället ta över ansvaret att göra dig upphetsad? ;)




Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Haha såna där rosa har jag!

Skön blogg!

Ska börja följa

2010-01-04 @ 19:28:24
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Men vad kul :D Hehe, jo, jag ska nog hålla koll på dig, du ser ut att ha potential ;)

Angående de där handbojorna bara, man kan få brännsår av pälsen... :P

2010-01-04 @ 19:31:16
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Hihi, jo, det är nog ingen fara om man har de löst, jag har en tendens att slita rätt mycket i mina så det kan vara därför :p



Ha det så kul borta från datorn ^^

2010-01-04 @ 19:43:44
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Haha eller hur! :D



Tack!

Ha det bra du med!

2010-01-04 @ 19:44:49
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0