Förspel

Sex is fun, no doubt.
Men vet ni ibland kan ett rejält sexigt förspel också vara den roliga delen.

Tänkte ge några tips, helt självklara egentligen men vem vet, jag har ju inte hunnit lära känna mina läsare precis så kanske någon av er är en aning oerfaren och försöker snappa upp ider till sig och sin älskade? :)
Ja här kommer åtminstone!

Massage:
Jag vet inte om man kan få det så mycket skönare än när ens älskade erbjuder sig att massera dig.
Att få ligga ner/sitta och slappna av samtidigt som ett par händer förs över din kropp i lätta smekningar och lossar upp stela muskler.
Åh ja, jag älskar massage (och är troligen inte den ända).
Men för att göra det lite mera sexigt och förförande så kan du prova att slänga in lite olja. Visst smält choklad och sådant låter sexigt men herregud var försiktiga, lite för varm choklad och dt slutar med brännskador! Så skulle inte rekommendera den smälta chokladen, olja fungerar lika bra och varför inte blanda in lite kyssar i det hela också? Tro mig, fjäderlätta kyssar på axlarna och skulderbladena får vem som helst taggad.

Rollspel:
Kanske lite mera kinky men om båda två är modiga så varför inte? Klä upp er till något sexigt, låt förspelet ske med ord och klädsel istället.
Kanske någon av er två gillar det hårt och kanske bli tänd av polismän? Yeah you get my point, låt fantasin flöda!

 

 

Reta honom:

Sexiga underkläder, förförande gester, ordval. Ja det behöver ju inte vara bara upphetsande för honom att se dig bete dig på det här sättet och ändå hålla avstånd. Tro mig, jag har 'provat' och det är minst lika upphetsande åt dig själv. Att se den där blicken i hans ögon när han praktiskt taget fantiserar att riva av dig kläderna/underkläderna (beror ju lite på hur långt du tar din sexighet). SLut resultatet brukar vara dessutom att partnern är mera agressiv när han väl får händerna på dig.

 

Ta en dusch tillsammans:

Tvätta av varandra, låt vattnet flöda över kropparna. Jag tror ni inte behöver så mycket mera tips med den här rubriken. Det är ju såklart en helt annan sak om ni kommer någonsin ut från duschen.

 

Heta SMS:
Varför inte börja det hela genom att under dagen skicka förförande meddelanden och ge lite ledtrådar över vad som kommer hända när partnern väl kommer hem? Berätta åt honom/henne vad du vill göra med dem och såklart -glöm inte att berätta vad du ber tillbaka av dem ;)

 

 

Ja där kom några tips, kanske kommer det en del två, kanske inte, lite upp till er också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0