Dildo

För det första vill jag tacka för kommentarerna och bsökarantalet, med tanke på att bloggen startades igår kan man ju lugnt säga att det känns rätt bra att se statistiken.
Men till dagen, har jusr vaknat upp här i min gosiga säng så vi börjar morgonen med några sega inlägg, en novell är på kommande också.

Inlägget går väl ut till oss tjejer mera, visst kanske det finns killar där ute som även finner njutning av en dildo men i överlag är det väl vi tjejer som brukar ha mera användning av dem.

Konceptett är enkelt, vill du ha njutning av något annat än pullande med dina egna fingrar (eller om partnern inte finns tillgänglig) så är väl detta ett rätt så säkert sätt.
Själv har jag alltid funnit njutning genom att leka med mig själv utan en dildo men precis som jag sagt om och om igen - alla är vi olika.

Så min fråga är, vilken är eran favorit?

Är den gjord av glas? Silikon? Akryl? Eller kanske av något annat material?
Skall den ha inbyggd vibrator?
Gillar ni mera en strap on dildo när ni skall ge partnern njutning eller håller ni objektet helre i handen?

Let me know. Ni vet var jag ligger i det hela, men jag skulle kunna säga rätt rakt ut att silikon låter mest som min grej ;)

De kommer i olika storlekar och former för att behaga oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0