Biktstolen - en persons bekännelser

"Jag ville en gång pröva mig fram och tänkte ta i burk vibratorn min kompis gav mig. Den var stor och jag hade ingen aning om hur jag skulle få in den men efter ett tag var det hur lätt som helst. Problemet var bara det att jag hade musik på ipoden och tänkte inte mig för hur mycket ljud jag hade. Tydligen stönade jag rätt högt för mamma knackade på dörren och så inne i det som jag var tänkte jag inte på att dra den ur mig. Så där låg jag men en vibrator mellan benen och mamma som frågade varifrån jag skaffat den! Pinsamt!!! Som tur kan vi nuförtiden alltid snacka om sex utan att skämmas.."


I feel ya! Kanske inte trevligt att ha mamma knackande på dörren men något gott ur det hela kom det ju :)
För nu kan ni prata om sex utan att behöva känna er obekväma i situationen!

Nu tänker jag också säga tack och godnatt läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0