Bikstolen - en persons bekännelser

"Vi hade bestämt oss med min flickvän att åka o bada. Inte tackar man ju nej när det gäller min tjej i bikini och generande nog blev jag rätt kåt väl vid vattnet med henne. Vi hade inte varit tillsammans allt för länge ännu så vi hade inte haft sex med varandra. Jag försökte dölja min kåthet så gott det gick men hon gjorde det inte allt för lätt när hon bad mig smörja in hennes rygg med sololja. Så sättande mig med gränslet över henne kunde jag inte rå för att hårdna och rejält har nog aldrig haft så kraftigt stånd på en så kort tid. Hon märkte det såklart och blev helt panikslagen. Senare fick jag reda på att hon var oskuld och hade känt sig en aning obekväm i situationen men du kan ju gissa hur pinsamt det var när hon slängde av mig och ursäktade sig med att hon hade annat att göra på kvällen."

-Peter
Om det tröstar Peter så tror jag inte att du är den ända som har fått någon tjej lite uppskärrad över ett stånd. Hoppas ni åtminstone löste det på något sätt!


Har du något att beskänna? maila [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0