Att vara attraherad av någon

Tänkte att det här kanske skulle vara ett bra ämne att dra upp först.

För vad skulle sex och förhållanden) vara utan attraktion av det motsatta (eller samma) könet?

Att bli av attraherad av något eller någonting kan bara beskrivas som en underlig och samtidigt underbar känsla.
När det gäller förhållanden brukar man säga att motsatser attraherar. Hur sant det här är ju en bra fråga. Jag finner ofta likheter med en partner som mera tändande. Men detta är och varierar såklart beroende på vem du är som en person.

Vi tjejer är rätt vana med att ha en passion för kläder, skor och väskor (bara för att nämna några) och detta beskrivs som en passion. Men ibland undrar man, vi köper snygga plagg för att piffa till oss, så enligt mig går passion och attraktion lite hand i hand.

När du möter en ny person brukar man först låta intrycket av kroppen och ansiktet ta över. Det är klart att utseendet är en stor del i hela potten, men tar man tiden kan man bli så mycket mera tänd på personligheten.
Nu skall jag inte säga att man skall lägga åt sidan de snygga killarna eller tjejerna, nej nej nej.. men det är nog lite så att när man väl är attraherad av någon så den personen snygg hur du än ser på honom eller henne.

Jag vet inte med er, men en sak jag brukar alltid bli attraherad av är humorn och förstående. Att personen i fråga kan förstå en är ju också att tyder på att han eller hon kanske kommer vara mera öppen för förslag under sexakten också, och klickar personligheterna väl kanske det finns en chans att det inte behövs frågas allt för mycket utan smaken av sex och olika positioner kan vara rätt så lika.

Men attraktion i några korta ord? Här kommer det, håll i er.

Doft, smak, utseende, humor, leende, ljud (så som skratt), klädsel, kroppspråk, personlighet.

Berörningar kan väl räknas till kroppsspråk och alla är vi olika men jag har på känn att det är ett rätt så säkert tips till er tjejer om ni hittar en kille som verkar intresserad - berör er själv smått och diskret, kanske låta handen spåra sig i misstag ner för midjan eller låt den vila vid er nacke en stund.
Om ni nu råkar sitta brukar det vara ett rätt säkert trick att låta handen glida upp en aning vid låret också.

Har någon av er erfarenhet av sätt att attrahera killar eller tjejer? Kanske någon parfym, ett klädesplagg, en replik? Låt erfarenheten flöda och berätta åt mig om era tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0