Är sexleksaker alltid det bästa?

Frågan är kanske lite mera riktad till er killar.

Satte och bläddrade igenom avdelningen 'för honom' och vet ni vad. Kan bara konstatera - stackars killar!

Jag menar era sexleksaker är inte bara och ser klumpiga ut men fungerar de verkligen?
Låt oss ta dessa lovedolls som exempel.

Ger det er verkligen njutning att leka med 'henne' när handen är så mycket enklare?

Nu kan jag ju inte säga med säkerhet (för hmm.. jag är ingen kille, och min pojkvän sa bara 'inga kommentarer'), men visst är det skönare om ni får klämma åt er också lite själva?

Har säkert nämnt det redan att jag själv nästan föredrar 'handjobs' över olika dildos och stuff, men troligen är det också upp till varje person skilt.

Så frågan är den - är leksakerna faktiskt alltid bäst?


Yes, no?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0